Chì pò fà l'iniettore senza agulla?

Un injector senza agulla hè un dispositivu medicale utilizatu per amministrari medicazione o vaccini senza aduprà una agulla. Invece di una agulla, un jet d'alta pressione di medicazione hè mandatu à traversu a pelle cù una piccula bocca o orifiziu.

Sta tecnulugia hè stata dipoi parechji decennii è hè stata aduprata in una varietà di applicazioni mediche, cumprese l'insuline, a dentalanestesia è l'immunizazione.

L'iniettori senza agulla anu parechji benefizii potenziali rispetto à l'iniezioni tradiziunali basate à l'agulla.Per unu, ponu eliminà a paura è u dulore assuciatu à l'aghi, chì ponu migliurà u cunfortu di i pazienti è riduce l'ansietà.Inoltre, ponu riduce u risicu di ferite da agulla è a trasmissione di patogeni di u sangue.

10

Tuttavia, l'injectors senza agulla pò esse micca adattatu per tutti i tipi di medicazione o vaccine, è ponu avè certe limitazioni in quantu à a precisione di dosa è a prufundità di consegna. L'iniettore hè l'opzione ghjusta per una situazione medica particulare.


Postu tempu: Apr-23-2023