U HICOOL 2023 Global Entrepreneur Summit cù u tema di

8

U HICOOL 2023 Global Entrepreneur Summit cù u tema di "Gathering Momentum and Innovation, Walking versu a Light" hè stata tenuta in u Centru di Esposizione Internaziunale di Cina u 25-27 d'Aostu 2023. Aderendu à u cuncettu "centratu in l'imprenditore" è cuncentrazione nantu à u glubale. intraprendituri, stu summit hà criatu un palcuscenicu per un accumpagnamentu precisu di risorse, cunnessione efficiente di venture capital, scambii industriali in prufundità, è riunione di prughjetti innovatori.

U summit copre 7 piste principali, attraendu parechje cumpagnie di punta è prughjetti imprenditoriali d'avanguardia per participà.I novi prudutti, novi tecnulugii è novi servizii sò liberati quì, è più di centu scenarii d'applicazione sò aperti in situ per ottene una cunnessione precisa trà a tecnulugia è u mercatu.U summit hà ligatu i principali VC di u mondu per aiutà l'imprenditori à cunnette efficacemente cù u capitale.I capi di l'industria è più di mille investitori anu participatu à a cima è anu scambii approfonditi cù più di 30 000 talenti scientifichi è tecnologichi per creà un carnaval scientificu è tecnologicu globale!

9

Quinovare debut, Cum'è u pioniere di "sistema innovativu di consegna di droghe", Beijing QS Medical Technology Co., Ltd. (in seguitu chjamatu Quionovare) hà ancu participatu à a cumpetizione di HICOOL 2023 Global Entrepreneur Competition.Dopu à più di 200 ghjorni di feroce cumpetizione, Quinovare si distingue trà 5 705 prughjetti imprenditoriali da 114 paesi è regioni di u mondu, è infine vince u terzu premiu è cullò nantu à u podium à a cunferenza di stampa u 25.

10

U 26 d'Aostu, cum'è unu di i 140 prughjetti premiati di u Cuncorsu Globale d'Intraprenditorialità HICOOL 2023, Quinovare hè statu invitatu à apparisce in u situ di u summit, è hà mostratu i prudutti è e tecnulugia di Quinovare à i participanti in l'area di mostra di u prugettu premiatu.

Cù u so curagiu è a perseveranza, Quinovare anu focu annantu à a ricerca è u sviluppu di sistemi di consegna di droghe senza agulla per 17 anni, è hà cumpletu a prima iniezione senza agulla di trè categurie di u paese.Registrazione di i dispositi medichi, diventendu un sviluppatore è fabricatore leader di l'industria di soluzioni di sistema di consegna di droghe senza agulla ".

U cuncorsu HICOOL furnisce una piattaforma di visualizazione eccellente per i start-ups, è hè un appruvamentu di l'innuvazione scientifica è tecnologica di a cumpagnia.

forza.Quinovare hà ancu guadagnatu u favore di parechje istituzioni d'investimentu in u locu di mostra.À u locu di l'esposizione, ci era un flussu constante di persone davanti à a cabina di Quinovare, l'investituri discutevanu l'investimentu, l'imprese farmaceutiche discutevanu di cuuperazione, e stazioni TV parlavanu d'entrevista, ecc. i medichi anu ancu manifestatu u so amore per i prudutti di Quinovare.Ricunnisciutu, Quinovare hà purtatu una bona nutizia à i pazienti è hà creatu più pussibulità per a vita.

11
12
13

U 27 d'Agostu, u Summit Global Entrepreneur HICOOL 2023 di 3 ghjorni hà chjusu à u Centru di Esposizione Internaziunale Chine (Padiglione Shunyi).U summit si focalizeghja nantu à e tendenze di l'innuvazione tecnologica d'avanguardia cum'è l'intelligenza artificiale, a tecnulugia di l'infurmazione di prossima generazione, l'equipaggiu high-end, l'assistenza medica digitale è a salute medica.Attualmente, e tecnulugii disruptive maiò sò sempre emergenti, a vitezza di trasfurmazioni di i rializazioni scientifichi è tecnulogichi s'accelerà, è a forma di l'urganizazione industriale è a catena industriale sò diventate più monopolistiche.Solu l'innuvazione pò purtà a vitalità è l'innuvazione pò purtà à u sviluppu.Senza l'innuvazione, ùn ci hè micca manera di esce.

Quinovare hè in prima linea di l'innuvazione, affruntendu parechje difficultà è periculi, ma duvemu perseverà s'ellu vede a direzzione bona.L'innovazione ùn hà micca fine.Ch'ellu ùn ci sia agulla in u mondu.

Pudemu solu avanzà.Continuemu à unisce e mani è andemu avanti.Dumani sarà megliu !


Tempu di Postu: Set-05-2023