Edit Needle-free Injector è u so avvene

Cù a migliione di a qualità di vita, a ghjente presta più è più attente à l'esperienza di vestiti, alimentazione, alloghju è trasportu, è l'indice di felicità cuntinueghja à cresce.A diabete ùn hè mai una materia di una persona, ma una materia di un gruppu di persone.Noi è a malatia avemu sempre statu in un statu di coesistenza, è simu ancu impegnati à risolve è superà e malatie intrattabili causate da a malatia.

Comu tutti sapemu, l'insulina hè u megliu modu per cuntrullà a diabetes, ma micca tutti i diabetichi utilizanu l'insulina, perchè i prublemi fisichi o psicologichi causati da l'injections d'insulina scoraggianu i diabetici.

Pigliate u fattu chì l'insuline deve esse injected with a needle, chì blucca u 50,8% di i pazienti.Dopu tuttu, micca tutte e persone ponu superà e so paure internu di stabbing si cù una agulla.In più, ùn hè micca solu una quistione di appiccicà una agulla.

U numaru di pazienti diabetici in Cina hà righjuntu 129,8 milioni, u primu postu in u mondu.In u mo paese, solu u 35,7% di e persone cù a diabetes mellitus 2 utilizanu a terapia d'insuline, è a maiò parte di i pazienti cù injections d'insulina.Tuttavia, ci sò ancu assai prublemi senza risolve in l'iniezione di l'agulla tradiziunale, cum'è u dolore durante l'iniezione, l'induzione subcutanea aumentata o l'atrofia di grassu sottucutanea, graffi di a pelle, sanguinamentu, residuu di metalli o agulla rotta causata da iniezione impropria, infezzione ...

Sti riazzioni avversi di l'iniezione aumentanu u timore di i pazienti, chì porta à a percepzione sbagliata di u trattamentu di l'iniezione di insuline, affetta a fiducia è u rispettu di u trattamentu, è porta à a resistenza psicologica di l'insulina in i pazienti.

Contra tutti l'odds, l'amici di zuccaru infine superanu l'ostaculi psicologichi è fisiologichi, è dopu avè maestru di cumu inject, a prossima cosa chì affruntà - a sustituzione di l'agulla hè l'ultima paglia chì sfraccia l'amici di zuccaru.

L'indagine mostra chì u fenomenu di reutilizazione di l'agulla hè assai cumuni.In u mo paese, u 91,32% di i pazienti diabetici anu u fenomenu di reutilizazione di l'agulla d'insulina dispunibile, cù una media di 9,2 volte di usu ripetutu di ogni agulla, di quale 26,84% di i pazienti sò stati utilizati ripetutamente per più di 10 volte.

L'insulina residuale in l'agulla dopu l'usu ripetutu formerà cristalli, bluccà l'agulla è impedisce l'iniezione, facendu chì a punta di l'agulla si smussà, aumentendu u dulore di u paci, è ancu pruvucannu aghi rotti, dosi d'iniezione imprecisi, revestimentu di metallu chì sbuccia u corpu, tissutu. danni o sanguinamento.

Agulla sottu u microscopiu

45

Da a diabetes à l'usu di l'insulina à l'iniezione di l'agulla, ogni progressione hè un turmentu per e persone cun diabetes.Ci hè un bonu modu per almenu permette à e persone cun diabete di riceve injections d'insulina senza suppurtà u dolore fisicu?

U 23 di ferraghju di u 2015, l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) hà publicatu "Linee guida di l'OMS per l'iniezioni intramusculari, intradermali è subcutanee di siringhe medicale sicure", enfatizendu u valore di u rendiment di sicurezza di siringhe è affirmannu chì l'iniezione di insulina hè attualmente u megliu. U megliu modu per cuntrullà u zuccheru in sangue.

Siconda, i vantaghji di i siringi senza agulla sò evidenti: i siringi senza agulla anu una larga distribuzione, una diffusione rapida, un assorbimentu veloce è uniforme, è eliminanu u dolore è u timore causatu da l'iniezione di l'agulla.

Principi è vantaghji:

A siringa senza agulla usa u principiu di "jet di pressione" per spinghje u liquidu in u tubu di droga attraversu i micro pori per formà una colonna di liquidu attraversu a pressione generata da u dispusitivu di pressione in a siringa senza agulla, in modu chì u liquidu pò esse. penetrà istantaneamente l'epidermisa umana è ghjunghje à a subcutanea.Hè diffusamente distribuitu sottu a pelle, assorbe più veloce, è hà un iniziu rapidu di l'azzione.A vitezza di u jet d'iniezione senza agulla hè estremamente rapida, a prufundità di l'iniezione hè 4-6mm, ùn ci hè micca una sensazione di tingling evidenti, è l'estimulazione di e terminazioni nervose hè assai chjuca.

Schema schematicu di l'iniezione di l'agulla è l'iniezione senza agulla

46

A scelta di una bona siringa senza agulla hè una guaranzia secundaria per i pazienti cù iniezione di insulina.A nascita di a siringa senza agulla TECHiJET hè senza dubbitu l'evangelu di l'amatori di zuccheru.


Tempu di pubblicazione: 18-10-2022