Robot cinese per iniezioni senza agulla

Robot cinese per iniezioni senza agulla

Di fronte à a crisa di salute publica glubale purtata da COVID-19, u mondu sperimenta un grande cambiamentu in l'ultimi centu anni.I novi prudutti è l'applicazioni cliniche di l'innuvazione di i dispositi medichi sò stati sfidati.Cum'è u paese più eccezziunale in u travagliu di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie in u mondu, a Cina hè ligata à affruntà una pressione enormosa in l'era post-epidemica in a vaccinazione di novi vaccini di corona è altri vaccini.A cumminazzioni di l'intelligenza artificiale è a tecnulugia senza agulla hè diventata una direzzione urgente di a ricerca medica in Cina.

In u 2022, u primu robot di iniezione di vaccina senza agulla intelligente cinese sviluppatu in cunghjunzione da l'Università di Shanghai Tongji, a tecnulugia Feixi è QS medicale hè stata ufficialmente liberata, a tecnulugia robot intelligente hè diventata guida, è a cumminazione di tecnulugia senza agulla è robot intelligente hè u primu tentativu. in Cina.

img (1)

U robot usa l'algoritmu di ricunniscenza di mudelli 3D di u mondu è a tecnulugia robotica adattativa.Cumminatu cù u disignu di a meccatronica di a siringa senza agulla, pò identificà automaticamente un locu di iniezione in u corpu umanu, cum'è u musculu deltoide. Attaccà l'estremità di a siringa à u corpu umanu verticalmente è strettu, migliurà l'effettu di l'iniezione. diminuisce u dolore.U so bracciu pò cuntrullà precisamente a pressione nantu à u corpu umanu durante l'iniezione per assicurà a sicurità.

img (2)

L'iniezione di droga pò esse cumpletata in a mità di una seconda cù una precisione chì righjunghji 0,01 millilitri, chì pò esse appiicata à e diverse esigenze di dosi di vaccina.Cù prufundità di iniezione cuntrullabile, pò ancu esse applicata à diversi tipi di vaccini injectati per via subcutanea o intramuscular, è risponde à e richieste di iniezione di diversi gruppi di persone.Comparatu à l'agulla, l'injezione hè più sicura è aiuta à e persone cù u so timore di l'agulla è evite u risicu di injections incruciate.

Stu robot vax per l'iniettore senza ago utilizerà l'ampolla TECHiJET, questa ampolla hè senza agulla è a capacità di dosa hè 0,35 ml idealmente per a vaccinazione, hè più sicura è efficace.


Tempu di Postu: Apr-29-2022