Disponibilità di l'iniettore senza agulla in seguitu

L'injectors senza agulla sò stati una zona di ricerca è sviluppu in corso in l'industria medica è farmaceutica.Da u 2021, diverse tecnulugia di iniezione senza agulla eranu digià dispunibili o in sviluppu.Alcuni di i metudi di iniezione senza agulla esistenti includenu:

Jet Injectors: Sti dispusitivi utilizanu un flussu di liquidu à alta pressione per penetrà a pelle è furnisce i medicazione.Sò tipicamente usati per i vaccini è altre injections subcutaneous.

Dispositivi inalati in polvere è spray: Certi medicazione ponu esse mandati via inalazione, eliminendu a necessità di iniezioni tradiziunali.

Microneedle Patches: Questi patchs anu minuscule agulle chì sò inserite indolore in a pelle, furnisce a medicazione senza causà disagi.

Micro jet Injectors: Sti dispusitivi utilizanu un flussu di fluidu assai sottile per penetrà a pelle è furnisce droghe ghjustu sottu à a superficia di a pelle.

2

U sviluppu è a dispunibilità di injectors senza agulla dependeranu di parechji fatturi, cumpresu u prugressu di a tecnulugia, l'appruvazioni regulatori, l'efficacità di u costu è l'accettazione da i fornituri di assistenza sanitaria è i pazienti.L'imprese è i circadori esploranu continuamente modi per migliurà i metudi di consegna di droghe, riduce u dolore è l'ansietà assuciati à l'iniezioni, è aumentanu a conformità di i pazienti.


Tempu di Postu: Jul-31-2023