Linee guida per l'iniezione di insulina senza agulla per i pazienti diabetici

I "Guidelines for Needle-free Injection of Insulin for Diabetic Patients" sò stati publicati in Cina, chì marcavanu l'entrata ufficiale di l'iniezione d'insulina senza agulla in a sequenza clinica di diabete di a Cina, è hà ancu fattu a Cina ufficialmente un paese per a prumuzione di senza agulla. tecnulugia clinica iniezione.
À u listessu tempu, a prumuzione naziunale di l'iniezione d'insulina senza agulla hè stata lanciata, è e siringhe senza agulla sò state aduprate in i quartieri di centinaie di ospedali in Cina, diventendu u primu dispositivu di iniezione senza agulla ammessa cum'è strumentu di trattamentu.
Cum'è una impresa di punta in u campu di l'iniezione senza agulla in Cina, l'innuvazione cuntinuu di a tecnulugia di jet "TECHiJET" hà realizatu u disignu di u mudellu currispundente di u mudellu di meccanica di fluidi di iniezione senza agulla "TECHiJET" cù diverse droghe, è u cuntrollu precisu. di a prufundità di iniezione è a zona di diffusione., per cooperà cù a droga per ottene u megliu principiu di l'azzione.Dunque, a siringa TECHiJETneedle-free ùn hè micca solu un strumentu d'introduzione simplice, ma ancu un pianu di trattamentu di consegna di droga.

Prima di esse applicata à a clinica, "TECHiJET" hà realizatu un gran numaru di esperimenti di ricerca clinica.
U "Studiu di Farmacocinetica è Farmacodinamica di Humalog senza Iniezione di Agu" realizatu da Profess o Li Qifu di u Primu Ospitale Affiliatu di l'Università Medica di Chongqing in 2015 cunfirma chì paragunatu cù l'iringa senza aghi di "TECHiJET" senza aghi. siringa, l'absorzione di l'insulina più veloce è più vicinu à u mudellu fisiulogicu di secrezione di insuline;

pianu

In u 2016, u studiu "Comparing the effects of needle-fr ee inject ion and traditional insulina penna nantu à u cuntrollu di u zuccheru di sangue è i livelli d'insuline in i malati cù T 2DM" cunghjuntatu da u prufessore Xiao Xinhua di Peking Union Medical College H. l'osp ital è u prufessore Guo Lix in l'ospedale di Pechino cunfirmanu: "Qu ick Shure" iniezione senza agulla Paragunatu cù aghi,
postprandia l u cuntrollu di zuccaru in sangue hè megliu, è i fluttuazioni di zuccaru di sangue postprandial sò più chjuchi;
A principiu di u 2018, durò 2 anni è hè statu guidatu da Profess o Ji Linong da l'Hospital Peuple di Pechino è hà lanciatu cumunu u studiu P hase III cù 10 ospedali terziarii superiori.U studiu "GRATU" chì utilizeghja a "T ECHiJET" senza ago hè attualmente u più grande in u mondu.A ricerca aduprendu l'indicatore d'oru di u cuntrollu di zuccheru in sangue "emoglobina glicata" cum'è u principale indice d'osservazione di l'efficacità, sottu a ricerca di a squadra di esperti di endocrinologia superiore di Cina, hà cunfirmatu i vantaghji di "TECHiJET" senza ago. Tecnulugia ricerca è sviluppu ment capacità innuvazione, ma dinù riflette a China senza Innuvazione è u valore di appiicazioni clinica di a ricerca clinica nantu à a tecnulugia d'iniezione di agulla.U studiu "FREE" cunfirma e seguenti cunclusioni:
Comparatu cù l'insulina cù l'agulla, u cambiamentu da a basa di l'HbA1c senza agulla ùn era micca inferitu à u gruppu di l'insuline p en, è hà avutu una superiorità statistica è una superiorità clinica; L'iniezione di insulina senza agulla, chì usa menu dosi di insulina cà iniezioni di penna d'insulina; Nisuna iniezione di agulla di insulina, l'incidenza di ioni di reazioni avversi in u situ di iniezione hè bassa, è ùn si verificanu indurazione; L'iniezione di insulina senza agulla provoca menu dolore è più altu. a satisfaczione di i pazienti, chì pò migliurà a cunfurmità di i pazienti "TECHiJET" hà da cuntinuà à esse a tecnulugia di iniezione di l'agulla in u mondu cum'è u core per benefiziu i pazienti è rende l'assistenza medica sicura.Hè a rispunsabilità è l'ideale di "T ECHiJET" per prumove u prugressu scientificu è tecnologicu di l'ecunumia medica naziunale, è a visione di "diagnosi senza agulla è trattamentu, rende u mondu un locu megliu". di sicuru esse rializatu u più prestu pussibule.


Tempu di pubblicazione: 13-10-2022