Diabetes Insight è spedizione di droghe senza agulla

A diabetes hè divisa in dui categurie

1. Type 1 diabetes mellitus (T1DM), cunnisciuta ancu com'è diabetes mellitus insulin-dependent (IDDM) o diabetes mellitus juvenile, hè propensu à a cetoacidosi diabetica (DKA).Hè ancu chjamatu diabete di a ghjuventù, perchè spessu si trova prima di l'età di 35 anni, cuntendu menu di u 10% di a diabetes.

2. A diabetes mellitus 2 (T2DM), cunnisciuta ancu com'è diabete di l'adultu, hè soprattuttu dopu à l'età di 35 à 40 anni, chì rapprisenta più di 90% di i malati diabiti.A capacità di i malati di diabete di tipu 2 per pruduce l'insulina ùn hè micca persa completamente.Certi pazienti ancu pruducia troppu insulina in u so corpu, ma l'effettu di l'insulina hè poviru.Per quessa, l'insuline in u corpu di u paci hè una carenza relative, chì pò esse stimulatu da qualchi droga orali in u corpu, secrezione di insuline.Tuttavia, certi pazienti anu sempre bisognu di utilizà a terapia d'insuline in u stadiu più tardi.

Attualmente, a prevalenza di diabete trà l'adulti chinesi hè di 10,9%, è solu u 25% di i malati di diabetici risponde à u standard di l'emoglobina.

In più di l'ipoglicemi orali è l'injections d'insuline, l'autosurveglianza di a diabetes è u stilu di vita sana sò ancu misure impurtanti per guidà i miri di zuccaru in sangue:

1. Educazione di diabete è psicoterapia: U scopu principale hè di permette à i pazienti avè una cunniscenza curretta di a diabetes è cumu trattà è trattà a diabetes.

2. Terapia di dieta: Per tutti i pazienti diabetici, u cuntrollu dieteticu raghjone hè u metudu di trattamentu più basicu è impurtante.

3. Terapia di l'esercitu: L'eserciziu fisicu hè unu di i metudi basi di trattamentu per a diabetes.I pazienti diabetici ponu migliurà significativamente a so cundizione di diabete è mantene un pesu normale cù l'eserciziu adattatu.

4. Trattamentu di droga: Quandu l'effettu di a dieta è u trattamentu di l'eserciziu ùn hè micca sodisfacente, i drogu antidiabetic orale è l'insulina deve esse usatu in tempu puntuale sottu a guida di un duttore.

5. Monitoraghju di a diabetes: u zuccaru di u sangue di u digiunu, u zuccheru di sangue postprandial è l'emoglobina glicosilata deve esse monitoratu regularmente.Attenzione ancu deve esse pagatu à u monitoraghju di cumplicazioni croniche

7

L'iniettore senza agulla TECHiJET hè ancu cunnisciutu cum'è amministrazione senza agulla.Attualmente, l'iniezione senza agulla hè stata inclusa in (Linee di Diagnosi è Trattamentu di Diabetes Geriatric Chine Edizione 2021) è publicata simultaneamente in ghjennaghju 2021 da (Chinese Journal of Diabetes) è (Chinese Journal of Geriatrics).Hè indicatu in e linee guida chì a tecnulugia di iniezione senza agulla hè unu di i metudi d'iniezione cunsigliati da e linee guida, chì ponu alleviare in modu efficace a paura di i pazienti à l'agulla tradiziunale è riduce u dolore durante l'iniezione, per quessa, migliurà assai a conformità di i pazienti è migliurà u cuntrollu di zuccaru in sangue. .Puderà ancu riduce e reazzioni avversi di l'iniezione di l'agulla, cum'è i noduli subcutaneous, l'iperplasia di grassu o l'atrofia, è pò riduce a dosa di iniezione.


Tempu di Postu: 14-Settembre-2022